قابل توجه دانش آموزانی که بصورت انفرادی ثبت نام می کنند: برای شرکت در بخش عملی برنامه(تیراندازی در باشگاه) حضور ولی دانش آموز(پدر یا مادر) با در دست داشتن اصل شناسنامه برای تکمیل فرم رضایتنامه الزامی است.

عزیزانی که موفق به ثبت نام و استفاده از برنامه در مهلت مقرر نشده اند می توانند از این برنامه استفاده کنند:

http://hatefclub.blog.ir/post/19

تذکر مهم: در هنگام مراجعه به باشگاه همراه داشتن اصل کارت ملی(برای افرادی که کارت ملی ندارند اصل شناسنامه) و یک قطعه عکس الزامی است و امکان استفاده از بخش عملی برنامه(تیراندازی در باشگاه) صرفاً برای عزیزانی که مدارک خود را ارائه نمایند وجود دارد.

با توجه به محدودیت ظرفیت برنامه، اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام نمایند و در هنگام ثبت نام اینترنتی لازم است مبلغ 10000 تومان پرداخت نمایید که این مبلغ پس از شرکت شما در برنامه به شما برگشت داده می شود. در صورتی که ثبت نام خود را انجام دهید و به هر دلیلی در برنامه شرکت نکنید، مبلغ پرداختی شما مسترد نخواهد شد.

در صورتی که ظرفیت برنامه تکمیل شده و تمایل دارید در برنامه بعدی شرکت کنید اخبار برنامه ها را از وبلاگ ما بنشانی زیر دنبال کنید:

اولیای مدارس می توانند برای استفاده گروهی دانش آموزان از این برنامه با باشگاه تماس بگیرند یا در بخش نظرات همین نوشته پیام بگذارند.