گزارش برنامه های اجرا شده دهه فجر انقلاب اسلامی (1397) در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان

بحول و قوه الهی و در راستای ترویج و پیشرفت ورزش تیراندازی استان، برنامه های رایگان آشنایی با تیراندازی ورزشی، استعدادیابی، رقابت سالم و تشویق ورزشکاران این رشته باارزش از آغاز تا روز هجدهم بهمن 1397 در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان تحت مدیریت گروه ورزشی آرش کمانگیر اجرا شد.

در جریان این برنامه ها علاوه بر رقابت و آموزش ورزشکاران فعال باشگاه و وابستگان ایشان(اعضای خانواده، بستگان و دوستان) با تلاش برای اطلاع رسانی به افراد علاقه مند بویژه در رده سنی نوجوانان که با همکاری تنی چند از کادر مدیریتی آموزش و پرورش اصفهان(مدیران ورزشی، مدیران و معاونان مدارس و مجموعه های ورزشی متعلق به آموزش و پرورش اصفهان) صورت گرفت، تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان و سایر بزرگسالان در برنامه های کوتاه مدت رایگان آشنایی با ورزش تیراندازی، ضمن آموزش نظری و عملی زیر نظر مربی باشگاه، تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر را تجربه کردند و تعدادی از این جمع بعنوان استعدادهای برتر به دوره های آموزشی سطح مبتدی هدایت شدند.

در ادامه برنامه ها، مسابقاتی بصورت غیرحرفه ای و قابل استفاده برای افراد مبتدی طراحی شد و تعدادی از علاقه مندان بتفکیک گروههای سنی و جنسیتی در این مسابقات شرکت کردند. در پایان مسابقات، افرادی که حد نصاب تعیین شده در گروه خود را کسب کرده بودند، بعنوان جایزه از باشگاه شهدای هاتف جلسات آموزشی و تمرینی رایگان و بسته های سیبل تفنگ دریافت کردند.

در حاشیه برنامه ها، یک دوره مسابقه تیراندازی غیرحرفه ای برای کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی-شعبه اصفهان برگزار شد و پس از دور مقدماتی و فینال نفرات برتر مشخص شدند.

گروه ورزشی آرش کمانگیر و مدیریت باشگاه تیراندازی شهدای هاتف مراتب تشکّر و فدردانی خود را نسبت به همه عزیزانی که در اطلاع رسانی و برگزاری این برنامه ها همکاری نمودند اعلام می دارد؛ بویژه جناب آقای نوریان کارشناس مسؤول تربیت بدنی پسران معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جناب آقای چراغی کارشناس مسؤول تربیت بدنی ناحیه چهار آموزش و پرورش اصفهان، جناب آقای نساجی کارشناس مسؤول تربیت بدنی ناحیه دو آموزش و پرورش اصفهان، جناب آقای کشاورز مدیریت مجموعه ورزشی شهید خرازی اصفهان، جناب آقای قاسمی معاونت محترم دبیرستان شهید باهنر و جناب آقای شریفی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم-شعبه اصفهان.

به امید روزی که مدیران حاضر در هیات تیراندازی استان اصفهان و زیر مجموعه های تابعه، بدور از تعصّبات شخصی و گروهی برای ترویج و ارتقای ورزش تیراندازی استان همکاری اندکی حتی در حدّ اطّلاع رسانی با باشگاههای خصوصی استان و مربیان فعّال داشته باشند.

ببینید:  گزارش تصویری برنامه های رایگان آشنایی با ورزش تیراندازی

ببینید:  گزارش تصویری برنامه خانوادگی رایگان ویژه اعضای فعال باشگاه شهدای هاتف اصفهان 

ببینید:  گزارش تصویری مسابقات تیراندازی غیرحرفه ای

ببینید:  گزارش تصویری مسابقه تیراندازی کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی-شعبه اصفهان